Október elején került kiadàsra a Magyarországon forgatott Spy (A kém) című vígjáték. Őszinte leszek, én nagyon nem bírtam Melissa McCarthyt! Engem rettenetesen idegesített, hogy az utóbbi filmjeiben folyamatosan egy olyan stílust képviselt, akivel képtelenség azonosulni. A szívek szàllodájában még egy "cuki-duci szerelmes" csajt játszott, de mostanàban! Férfiakat lealázó ordenáré stílusa volt, ami inkább visszataszító volt, mint kedves. Ebből kifolyólag a filmjeit kb. a tizedik perc utàn szívem szerint kikapcsoltam volna. Ezek után el lehet képzelni, hogy mekkora kedvem volt megnézni ezt az alkotàst. Ám győzött a "komolyan làtni akarom, hogy mit forgattak itthon" érzés, ráadàsul Jason Statham....hmmm...na igen, őt szeretem :)

A sztori rettenetesen egyszerű, de nem is vártam, hogy az atomfizikáról szóljon (mert abból egy betűt nem értettem volna :) ) A CIA- elemzője Susan Cooper (Melissa McCarthy) egy bevetés során elveszíti szeretett (tényleg! Mert ugye fülig szerelmes a lelkem) partnerét Bradley Fine-t (Jude Law). Az akció még nem ért véget, àm az Iroda nem küldheti a legjobb ügynökét Rick Fordot (Jason Statham), mert a célszemély minden emberüket ismeri. Bár nagyon igyekeznek jobbat talàlni, sajnos kénytelenek belátni, Cooper az egyetlen esélyük. Őt senki nem ismeri és elég egyszerű ahhoz, hogy senkinek ne tűnjön fel. Megbízzák hàt, de szigorúan csak a megfigyeléssel. "My name is Cooper! Susan Cooper!" Azért elég vicces, hogy pont ő maradjon észrevétlen :) Természetesen lebukott hősünk Fine, mindenhol ott van, ahol Miss CIA. Egy ilyen felbukkanàsa során-hogy elkerülje a lebukàst- Susannak nem marad màs választása csak az, hogy beépüljön. Segítséget egyetlen barátnőjétől és kolléganőjétől, Nancytől (Miranda Hart) kap. Szóval ők hàrman a CIA egyetlen reménységei.

Hàt, azért meg kell állapítanom, hogy Budapest és a Balaton egyszerűen gyönyörű! :) És rá kellett jönnöm, hogy Melissa McCarthy nagyon is jó! Végre nem a tapló oldalát láthattuk. Vicces és szórakoztató volt. Bár még mindig a duci, szabadszàjú vonalat követte, de már nem a régi stílusban. Egyes részeknél olyan hangosan nevettem, hogy saját magamat is megleptem vele :D

Ez a film tényleg meglepetés volt és remélem Melissát a továbbiakban nem teszik vissza a "rém gusztustalan kövér nő" kategóriába!